شایانشایان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

نظرات (7)

مامان آنیسا
3 مرداد 91 8:58
قربونش واقعا" هم دوست داشتنی عزیزم خوش باشین تا ابد


ممنون ازلطفت عزیزم


مامان رادمان
4 مرداد 91 21:17
عزیزم خوشحال شدم به ما سر زدید متاسفانه سرعت اینترنت ما خیلی اومده پایین وخیلی به سختی به ابلاگا سر میزنم.در مورد از پمپرز گرفتن رادمان من هنور صد در صد موفق نشدم. خیلی سخته صبر زیادی میخواد همه بهم میگن باید بعد دو سال تمام شروع میکردی زود شروع کردی ولی من میدنم که برای رادمان زود نیست من باید جدی تر باشم.فکر میکنم تابستون خیلی مناسب تر باشه تا فصل سرما چون بیشتر باید شستشو کنی اینجوری خیالت راحته که بچه سردش نمیشه.موفق باشید.


ممنونم عزیزم شما هم موفق باشی
در انتظار مهدی یار
6 مرداد 91 11:07
جانم...چه تفکری...


آره والا.........
متین مامی ایلیا
11 مرداد 91 15:05
ماشالا پسرتون خیلی نازه
اگر موافق تبادل لینک هستید خبرم کنید


خوشحال میشم عزیزم
عاشقش
12 مرداد 91 18:46
منم خیلی خیلی دوووووووسش دارم


ممتون از لطفتون
مامان آنیسا
15 مرداد 91 12:12
قربون پسر شهسواری خوش تیپ عکس جدید لطفا" مامانش


فرمانتون اطاعت شد خانمی
مامان آیدین
1 شهریور 91 23:59
ماشالا هزار ماشالا چه بامزه شده قند عسلتون بوسسسسسسس با اجازه لینکتون میکنم شما هم اگه خواستین لینک کنین


سلام عزیزم لینکت کردم ممنون از محبتت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد