شایانشایان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

شايان و برف از پارسال تا امسال

1391/11/1 17:52
نویسنده : mamanbaba
869 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام جوجوي ناز من

سلام پسر خوشكل من

مامان فداي اون چشاي قشنگت بشم كه خوب شده

تو اين مدتي كه چشات عفونتي شده بود مامان خيلي دلم گرفته بود كه به لطف خداي مهربون و دعاهاي دوستاي خوب نيني ويلاگيمون كه واقعا ميخوام از همشون تشكر كنم گل پسرم خوب خوب شد.البته ماماني هم يه دوره كوتاه مبتلا شدم اما اونقدر شدت نداشت  فقط ميخوام بگم خدايا شكرت از بزرگيت .

گل پسر مامان اونقدر با ادبه كه وقتي با مامان با اون زبون شيرينش صحبت ميكنه از ذوق ميخوام سرتاپاشو ببوسمشكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<< 

قربونش برم كه وقتي از خواب پا ميشه اولين حرفش سلام و صبح بخيره

تو هيچ شرايطي وقتي چيزي رو به كسي ميده از كلمه بيا استفاده نميكنه و ميگه:بفرماييد

البته نه به اين واضحي اينجوري:به هماييد

با مامان تو گذاشتن و جمع كردن سفره كمك ميكنه

وقتي ميخواد خونه دوستش كه تو همسايگيه بره از مامان اجازه ميخواد

 

يه موقع هايي كه واسه چيزي اصرار داره اما ميدونه كه امكان داره بهش ندم اينجوري گولم ميزنه:لوفن بده خواهش ميتنم

 

دوست دارم عزيزم خيلي دوست دارم

 

 

 

 

 

 

 



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامانی محمد طاها
12 دی 91 19:05
سلام محمد طاها میخواد با شایان دوست بشه با اجازه لینک تون کردم




باعث افتخار ماست
مامانی محمد طاها
12 دی 91 19:05
با اجازتون از شکلکتون استفاده کردم
هیراد و عمه لیلاش
12 دی 91 21:28
*سلام ، ایام بر شما خوش *
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید


عزيزم فرمايشتون انجام شد

مامان محمد و ساقی
14 دی 91 21:51
سلام عزیزم ممنون بابت عکسها.به روی چشم.حتما" میزارم.فقط تاریخ تولدش رو ننوشتی
مامان سید کوچولو
18 دی 91 15:25
سلام . شایان کوچولو همسن وسال پارسای منه. ماشالله چقدر هم نازه. عکس های وروجک رو هم تو مطالب قبلی ات دیدم. ممنوم که به ما سر زدی . ایشالله صد تا زمستون دیگه بارش برف رو ببینی عزی

خواهش ميكنم عزيزم
نوشین مامان ایلیا
20 دی 91 0:04
سلام عزیزم.فکر میکنم شایان جون با ایلیای من هم سن باشه.به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم


سلام از شما هم ممنون بروي چشم حتما
مامان سونیا
20 دی 91 18:48
ماشاالله به این پسر مودب شیرین زبون خوب خدا رو شکر که چشمهاش هم خوب شده عزیزم انشاالله هیچ وقت روی غم نبینی و دچار کسالت نشی


ممنون عزيزم ايشالا هيچ ني ني كسالت نداشته باشه
علامه کوچولو
23 دی 91 18:20
سلام خانومی بهتون در کودک من رای دادم


ممنون عزيزم
مامان عسل و آریا
25 دی 91 10:39
سلام
بهتون رای دادم


مرسي از لطفت گل خانمي
متین مامی ایلیا
26 دی 91 14:23
وای چه پسره نفسی و چه مامان خوشکلی بووووووووووووووووووووووووووس
مریم--------❤
30 دی 91 16:03
ایشالله خوش گذشته باشه به به چه مامان خوشتیپی داری خاله ای
مامان آیدین
22 بهمن 91 2:08
ماشاالله به این قند عسل مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد