شایانشایان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

اولين مسابقه شايان

1391/10/26 16:25
نویسنده : mamanbaba
930 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماماني اميدوارم حال پسر خوشكلم خوب خوب باشه ماماني بزار قبل از اينكه از حال و احوالمون بگم اول از ماماني خوب بابت راي هاي خوبشون تشكر كنم اين واسه مامانادست همشونو ميبوسمبعد هم به مامانايي كه زحمت كشيدن و تو مسابقه شركت كردن و اون همه كاراي جالب و ديدني فرستادند خسته نباشيد بگمو همچنين به مدريت ني ني وبلاگ و سايت خوب كودك من كه باعث شدن ما مامانا يه عالمه دوستاي خوب پيدا كنيم و كلي چيز ياد بگيريم تشكر كنم

 

 

ماماني اين اولين مسابقه زندگيت بود الهي مامان دورت بگرده امرز وقتي ديدم گل پسرم دوم شد يه عالمه ذوق كردم  بيشتر از اون  موقعي كه تلگراف مديريت و ديدم كه ازمون خواست عكس شايانمو ميل كنم تا تو ويترين بزارند ديگه تو پوست خودم نميگنجيدم سريع دست به كار شدم تا از شما عكس جديد بندازم  بعدش به كمك دايي احسان جون يكي از عكسارو انتخاب كردم و فرستادم

ماماني از ته قلبم برات آرزوي سربلندي و خوشبختي ميكنم و اينو بدون من هميشه مثل كوه پشت سرتم دوست دارم  عاشقتم خدايا ممنون از اين فرشته زميني

اين اون عكساست كه امروز گرفتم     

اينم عكس پسر خوشكلم تو ويترين

هورااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
26 دی 91 16:19
عزیزم مبارکه ...
عکست و تو ویترین دیدم


مرسي خاله جوني
علامه کوچولو
26 دی 91 17:34
سلام عزیزم مبارک باشه


مرسي عزيزم ممنون از شما
مامان دوقلوها
26 دی 91 18:46
سلام عزیزم مبارکه.


ممنون خانمي
مامان آرتین (الهه)
26 دی 91 18:48
عزیزم مبارکهههههه


مرسي گلمممممممم
متین من
27 دی 91 11:34
منم تبریک میگم مامانی و شایان دوست داشتنی خیلی خوشحال شدم دست مامانی هم درد نکنه زحمت کشید وخسته نباشید می گم ایشالا پسرگلت همیشه موفق باشه تو همه مراحل زندگیش


ممنونم عزيزم همين طور متين جان
نازی
27 دی 91 13:03
وای ببخشید من امروز پیامتون رو دیدم بهر حال تبریک میگم


مرسي عزيزم
مامانی طهورا
27 دی 91 14:37
عزیزم خیلی ممنونم که اومدین پیشمون
منم به شما تبریک میگم کارتون زیبا بود
خداوند پسر گلتونو حفظ کنه


مرسي از محبتت
مامان محدثه
27 دی 91 17:56
مبارکه عزیزم


مرسي خاله جون پست آخرو كامنت نميزاري؟
زهرا
28 دی 91 11:30
همه عکسا باز میشن الا عکس یادگاری وبلاگت داره سر به سرم میذاره


نميدنم چرا حجم عكسا هم خيلي كمه
حامی
28 دی 91 22:51
از دیدن کوچولوتون خوشحال شدم..خدا براتون حفظ اش کنهبا اجازه لینکتون کردم


ممنون كلي خوشحال شديم
سمیه
29 دی 91 9:30
وبلاگ قشنگی داری عزیزم ایشالله که شایان جون همیشه سالم و سر حال باشه


ممنون عزيزم
مامان پریسا
2 بهمن 91 14:44
ممنون
عکس نی نی خودتو پیدا کن
7 بهمن 91 23:54
سلام وب زیبایی دارین لطفا به ما هم سربزنین
عمه حدیث خوشگله
25 بهمن 91 9:34
سلام
ممنون از اینکه به ما سرزدین، منو حدیث جون خوشحالیم که دوستی مثل شایان جون و مامان خوش سلیقه اش پیدا کردیم
در پناه حق سالم باشین


خواهش ميكنم همچنين شما
سوده
5 اسفند 91 1:13
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد