شایانشایان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

دعوت به مسابقه و دليل ايجاد وبلاگ

1391/11/26 22:53
نویسنده : mamanbaba
775 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من و شايانم از طرف 3 تا دوست خوبم دعوت به مسابقه شديم .ممنون دوستاي خوبم:

مامان حميد كوچولوبامن حرف نزن

مامان محدثه جونبامن حرف نزن

عمه حديث خوشكلهبامن حرف نزن

ميخوام همه احساسمو به پسرم تو اين شعر

 

خلاصه كنم:

 

 

يك نفر در همين نزديكي ها.

 

 

چيزي به وسعت زندگي برايت جا گذاشته است.

 

 

خيالت راحت باشد.

 

 

آرام چشمهايت را ببند.

 

 

يك نفر براي همه ي نگرانيهايت بيدار است.

 

 

يك نفر از همه زيبايي هاي دنيا.

 

 

تنها ترا باور دارد.

 

 

اين وبلاگ و ساختم واسه پسرم تا لحظه لحظه زندگيشو ثبت كنم

 

.واسه اينكه يادم نره چطور عاشقانه مست تماشاي بزرگ شدنشم

.دوست دارم بگم و بگم از احساسم و اينجارو بهترين جا واسه

عاشقي هام ديدم.دوست دارم پسرم

 

اما قانون مسابقه:

 

 

دعوت از 3 دوست:

 

 

انتخاب ما:

 

 

1.علي اكبر بابايي و ماماني

 

 

2.مامان پارسا و پوريا

 

 

3.محمد حسين جان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

هیراد و عمه لیلاش
27 بهمن 91 0:18
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدارزومند ارزوهای شما
fariba
27 بهمن 91 1:34
دوست خوبم ازت ممنونم ک من رو انتخاب کردی.بوس.بوس.عزیزدلم شعر خیلی زیبایی نوشتی.من دلایل ساخت وبلاگم رو در پستهای قبلی نوشتم.
مامان پارسا و پوریا
27 بهمن 91 21:53
مرسی عزیزم که منو به مسابقه دعوت کردی
مامان علی اکبر
28 بهمن 91 0:03
سلام عزیزم ممنون که منو به مسابقه دعوت کردی
مامان ملیکا
28 بهمن 91 23:18
سلام امشب متوجه شدم کلی از نظرات وبلاگم بدون اینکه ببینمش تو قسمت تایید نشده میره به صورت تایید نشده.... خیلی ناراحت شدم بابت اون قضیه که یکی مزاحمتون شده ، ممنونم که به ما اطلاع دادید گلم
FARIBA
29 بهمن 91 1:18
متین مامی ایلیا
29 بهمن 91 15:39
بی نهایت زیبا نوشتی عزیزم
مامان آیدین
29 بهمن 91 19:30
با این عینک خیلی جیگر شدی عزیزم
مامان ملیسا و مهدیس
29 بهمن 91 20:57
سلام دخملای من تو مسابقه شرکت کردن خواهش میکنم برای رای دادن یه دقیقه بیایید به وبلاگشون
عمه حدیث خوشگله
30 بهمن 91 17:12
سلام عزیزم دوباره اومدم پیش شما و پسرتون چه متن قشنگی برای پسرتون تو مسابقه ی وبلاگی نوشتین.
مامان امیر محمد
30 بهمن 91 17:26
سلام مامان شایان پسرم تو مسابقه شرکت کرده و برای برنده شدن به رای شما احتیاج داره ممنون میشم به این سایت بری و بهش رای بدی کد515 امیر محمد http://shahrekhatere.niniweblog.com/
کیمیا
30 بهمن 91 18:24
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)
مامان ملیکا
30 بهمن 91 19:30
ممنونم خاله جون مرسی که به فکر ما هستید مواظب شایان کوچولومون باشید
نیم وجبی
1 اسفند 91 2:43
قربون پسر خوشتیپمون


ممنون عزيزم
مامان ملیکا
2 اسفند 91 10:31
سلام دوست خوبم
نیازمند یاری پیامکی شما هستیم
لطف کنید کد 302 رو به شماره 20009592 ارسال کنید
انشاالله جبران کنیم


بروي چشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد