شایانشایان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

جوجوي مامان مريض شده

1391/12/3 14:33
نویسنده : mamanbaba
1,088 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دل ماماني

الان كه دارم اين پست و ميتايپم شما خوابيد3d smiley 060 تازگيا ديگه لازم نيست ماماني كنارت بخوابم تا شما هم بخوابي مامان جلوي tvبرات بالش  والبته پتوي عزيز تر از جونتو ميزارم و به چند دقيقه نميشه كه خودت خوابت ميبره آخه ميدوني ماماني دوست ندارم بعد از ظهرها بخوابم اما چي بگم كه تا سر ميزارم رو بالش خوابم ميبره به كسي نگيا يه وقتايي قبل از اينكه تو بخوابي مامان خوابه و كلي هم خواب ميبينه

يه چند روزيه كه جوجوي من مريضه پريروز بردمت دكتر بعد معاينه ازش خواستم يه آزمايش و يه چكاب كامل برات بنويسه پارسال هم اين كارو كرده بودم خلاصه چون واسه آزمايشت بايد ناشتا ميبودي ساعت 9 كه بيدار شدي من و مادرجوني برديمت آزمايشگاه همش ميترسيدم كه ميخواي كلي دادو بيداد راه بندازي تا ازت خون بگيره البته ناگفته نمونه كه قبل رفتن ماماني كلي باهات حرف زدم و بهت توضيح دادم كه قراره به دستات سوزن بزنن و گفتم كه پسرم شجاعه و يه مرد و اصلا هم گريه نميكنه شما هم تاييد كردين

وقتي نوبتت شد ماماني از تو بيشتر دلهره داشتم وقتي خانم پرستاراي مهربون ديدن شما كوچولوييد 2 تاييشون اومدن كه اگه گريه كرديد آرومت كنن اما وقتي سوزن  به دستات زدن فقط يه اخم كوچولو كرديو تا آخرش فقط به خون گرفتن نيگاه كردي الهي من فداي اون شجاعتت بشم خانم پرستارا كلي از شهامتت ذوق كردن و تشويقت كردن ديگه آخراي كار بود كه با اون زبون شيرينت گفتي بسه ديگه خانم دكتر ديگه دردم اومد

اي جونم ماماني فدات بشه كه اينقدر عاقلي يه خانمي هم  اونجا بود و همزمان با تو خونشو ميگرفتن يه نگاهي به اون خانم كرديو گفتي ماماني ديدي اون خانم هم گريه نميكنه واي نميدوني اون آقاي دكترو پرستاراش چقدر نازت كردن ماماني كه از ذوق زياد داشت ميرفت تو ابرا

اومدني هم ازشون تشكر كردي و اونا هم كلي سفارش كردن بردمت خونه اسپند دودت كنم

ماماني هم واسه اين شجاعت و ادبت  اينو خريدم كه كلي ذوق كردي فقط ماماني از ديروز بخاطر صداش همگي سردرد گرفتيم نميدونم چرا باطريش هم تموم نميشه

 

اينجا هم گذاشتي كنارت تا اونم بخوابه

دوست دارم عزيزم اميدوارم هميشه دلت خوش و لبت خنده باشه اين بزرگترين آرزوي مامانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

زهرا
2 اسفند 91 15:25
ایشاا.. زود زود خوب بشه ودیگه مریض نشه
به خانوم دکترم بگو بسه دیگه دیگه نمیارمش پیشتون


قربونت برم عزيزمممممممم
متین مامی ایلیا
2 اسفند 91 15:40
آخی عزیزم ایشالا زودتر خوب بشی
باریکلا پسره شجاع، خیلی ذوق کردم خوندم یه عالمه بوووووووووووووووووس برات
مامان جونی ایلیا هم از این گیتارا داره حالا حالا ها باطریش تموم نمیشه خیالت راحت
راستی ازم گلایه کرده بودی، من که همیشه بهتون سر میزنم
ولی قول میدم بیشتر بیام


واي پس خدا به دادم برسه آخه باطريشو هم درميارم دادش در ميادو ميفهمه
محیامامان دینا
2 اسفند 91 15:43
عزیزم چرا مریض شدی؟انشاالله زودتر خوب بشی


ممنون گلم الان يه مقدار بهتر شده
هیراد و عمه لیلاش
2 اسفند 91 16:40
هزار ماشاالله به شجاعتت مرد کوچک انشاالله که دیگه خیچوقت مریض نشی عزیزم
هیراد و عمه لیلاش
2 اسفند 91 16:42
راستی من تند تند میام پیشتون ولی هیراد جونی وقتی بیداره نمیذاره پای لپ تاپ باشم منم فقط تند تند میخونمشون


ايشالا هميشه شاد باشيد گلم
عمه حدیث خوشگله
2 اسفند 91 18:01
سلام عزیزم
ببخش سرم شلوغ بود تازه وقت پیدا کردم به دوستانم یه سری بزنم و از وبلاگ هاشون دیدن کنم
حال پسر گلتون چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟ بهتر شده ان شاالله؟


ممنون عزيزم بهتره
مامان کوثری
2 اسفند 91 19:44
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
مامان علی اکبر
4 اسفند 91 10:49
سلام ای وای پس چرا مریض شده گل پسر؟؟؟؟؟ انشاالله زود زود حالش خوب بشه. راستی مامانی بروزیم پیش ما هم بیا
متین مامی ایلیا
4 اسفند 91 15:15
سلام عزیزم خوبی؟ پسرمون بهتر شده؟ ایشالا که خوب شده باشه


آره خاله جون بهترم البته با دعاهاي شما يه دنيا بوس
مامان ملیکا
4 اسفند 91 23:23
سلام عزیزم
شایان جان خوبه
آفرین به شایان جون که از آمپول و دکتر نمیترسه


ممنون عزيزم شكر خدا بهتره ممنون كه ياد ما بودي آره ماشالا شايان خيلي شجاعه
سوده مامان مهیار
5 اسفند 91 1:09
سلام عزیزم من تو پرسش و پاسخ ها باهاتون آشنا شدم گفته بودی که با ورزش خودتو لاغر کردی ممکنه چند تا نرمش کششی برای کوچیک کردن شکم به من بگی


الان ميام پيشت
متین مامی ایلیا
5 اسفند 91 17:47
خصوصی
نیم وجبی
6 اسفند 91 12:18
سلام عزیزم..وب کسری به دلایل شخصیی دیگه آپ نمی شه ولی من خودم هر چند وقت یه بار بهتون سر میزنم
نبینم مریضیتوعزییزم ایشالا زودی خوب بشی


فدات بشم عزيزم شما لطف داريد هميشه به ما
مامان پارسا و پوریا
6 اسفند 91 15:25
عزززززززییییییییییزم
پارسای منم خیلی شجاع بود. وقتی دوسالش بود یه بار سرماخورد.دکتر واسش پنی سیلین داد. اونموقع توی کلینیک کار می کردم. وقتی میخواستم برم آمپولشو بزنم خانم دکتر کلینیک گفت خدا به دادت برسه برنامه داری باهاش. ولی وقتی برگشتیم در کمال حیرت پرسید آمپولو زدی؟ گریه نکرد؟؟؟


اي جانم آفرين به اين پسر ماماني جاي من يه بوس ازش بگير
حامی
6 اسفند 91 20:57

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$_________$$$$$$$$$$__________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$_________$$$$$$$$$$__________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$______$$$$$_______$$$$$______$$
$$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$
$$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$
$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$
$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$
$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$
$$________$$$$$$$$$$$$$________$$
$$__________$$$$$$$$$__________$$
$$___________$$$$$$$___________$$
$$____________$$$$$____________$$
$$_____________$$$_____________$$
$$______________$______________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$
$$______$$$$$$_____$$$$$$______$$
$$________$$$$$$$$$$$$$________$$
$$__________$$$$$$$$$__________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$





ممنون دوست عزيز
FARIBA
8 اسفند 91 1:33
ایشالا ک این پسر شجاع زود زود خوب بشه


ممنون خاله جون
مامان محمد پارسا
8 اسفند 91 16:15
سلام آخی خاله جون نبینم مریض شدی
انشالا زود زود خوب بشی


خاله جون ديگه خوب شدم
مامان آرینا مو فرفری
9 اسفند 91 19:16
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(*)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$

همیشه سلامت باشی عزیزم.


ممنون خاله جون
علامه كوچولو
10 اسفند 91 9:38
الاهي دلم گرفت..........
انشاءالله زودي خوب شي و هيچ وقت مريض نشي عزيزم


مرسي خاله جون فداي دلت
پرهام
11 اسفند 91 13:06
0___00000 _00000000?0000000 _0000000000000000 __00000000000000 ____00000000000 _______00000 _________0 ________*__000000___00000 _______*__00000000?0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 _______*_____00000000000 ________*_______00000 _________?________0 _000000___00000___* 00000000?0000000___* 0000000000000000____* _00000000000000_____* ___00000000000_____* ______00000_______* ________0________* ________*__000000___00000 _______*__00000000?0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 ______*______00000000000 _______*________00000 ________*_________0 _________*________* _________*_______* __________*______* ___________*____* ____________*___*
مامان آرینا مو فرفری
12 اسفند 91 16:51
سلام خانمی اجازه منم دست شماست با کمال میل لینک شدی عزیزم.


ممنون باعث افتخاره
مامان مهساجون ومعین جون
13 اسفند 91 0:35
سلام مامانی تورو خدا بیشتر مراقب گل پسری باش تا زود زود خوب بشه پیش ماهم بیا


عزيزم وبتو ننوشتي كه چطوري بيام؟؟؟؟؟
متین من
13 اسفند 91 21:19
اخی عزیزم خیلی ناراحت شدم باخوندن این پست امیدوارم الان که دارم واست نظرمیذارم خوب خوب شده باشی


آره خاله جون ديگه خوب شدم
آرام خانوم
14 اسفند 91 15:49
ای جانم ، بزرگ مرد .
مامان شایان ، یه پیشنهاد ، من این کارو خیلی کردم ، یه سایتی هست به اسم بازی دان ، نمی دونم دیدینش یا نه ، ولی یه سایت فروش اینترنتی عروسک . من هر موقع میخوام نی نی مون رو تشویق کنم میر اون سایت بهش اسبا بازی هاشو نشون میدم و بهش حق انتخاب میدم که یکی رو انتخاب کنه بخاطر شجاعتش ، صداقتش و ... بعد از سایت بهم زنگ میزنند و برام میفرستن عروسکو ، خوبیش اینه که اولا کادو شده میفرستن ، بعد الهی قربون نی نی مون بشم بچه انتظار میکشه تا کادوش برسه و اینکه همون روزم برام میارن ، خیلی خودم که احساسشو دوست دارم . به شمام پیشنهادش میکنم .
این آدرس سایته www.bazidan.com
امیدوارم شایان کوچولو هم ذوق کنه.


ممنون
عسل جون
14 اسفند 91 21:16
ســـــــــ♥ـــلاآمـــــ
خوبیــد؟ماشاالله تو چه قدر نازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چشم نخوری؟:
خوشگله مامانشایان واقعا بهتون تبریک میگمO
راسی پیشم منم میاین؟
من منتظرما
اینم وبلاگ قالبامه :asal6.blogfa.com
اینم که وب تقویمامه:
http://babyframe.blogfa.com

به هر دوتاش سر بزنید منتظرتونمآآآآآآآآ
شایان جونم به مامانت بگو دیر نکنه
قربونت برم

چشم الان ميام
متین مامی ایلیا
15 اسفند 91 16:42
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام خوبید؟؟؟ چرا دیگه اپ نمیکنی مامانی


سلام عزيزم درگير خونه تكوني هستم
نسیم-مامان آرتین
17 اسفند 91 8:52
سلام مامانی در مورد لباس سوال کرده بودید حتما باید جنسش نخی باشه وسفید هر چه جنسش بهتر باشه کیفیت عکس هم بالاتر میشه ومن فایل عکس آتلیه دادم چون کیفیتش بهتره
من بلوز رو 8 تومن خریدم و12 تومن هم قیمت چاپش شد سر جمع یعنی 20 به نظرم بد نبود آخه یادگاریه
شرمنده مامانم خوشش اومد گفت بدم بهش تا کادوی 4شنبه سوری بده به آرتین ولی اگه تونستم حتما عکس میندازم میزارم تو وبش

راستی اگه جلوی لباس رو مثلا 20*30 در نظر بگیرید اندازه عکس 15*20 میشه یعنی اندازه عکس روی سینه کاملا بزرگه وعکس نی نی کاملا به چشم میاد خیلی از آتلیه ها انجام میدن بپرسید راهنماییتون میکنن


ممنون از لطفت كه زحمت كشيدي راهنماييم كردي يه دنيا ممنون
مامان پارسا
19 اسفند 91 14:22
عزیزم امیدوارم الان کاملاً خوب شده باشی و دیگه هیچ وقت مریض نشی


آره خاله جون خوب شدم ديگه مرسي خاله جون
فرناز
19 اسفند 91 15:58
من اومدم فکر کنم خیلی دیر/ کو کار مهم؟؟؟

امیدوارم پسرت همیشه سلامت باشه واسه پسرم دعا کن 1 ماه و نیمه داره دارو می خوره/گوشش عفونت داره


ايشالا زود زود خوب شه با همه وجودم براش دعا ميكنم
مامان حمید کوچولو
20 اسفند 91 14:22
نازی شایان جون الهی که دیگه مریض نشی.
منم برای آزمایش کم خونی گل پسرو بردم آزمایشگاه اونم بزنم به تخته گریه نکرد ...تعجب کردم


آفرين به اين پسر شجاع بوس بوس بوس
مامان علي خوشتيپ
20 اسفند 91 20:08
سلام عزيزم الهي بميرم ايشاالله زودتر شايان خاله خوب بشه خصوصي عزيزم
متین مامی ایلیا
22 اسفند 91 13:42
مامانی تنبل شدیا چرا دیگه وب پسملمون و اپ نمیکنی اخه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد