شایانشایان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

تولد شایان با تاخیر

1392/7/8 21:50
نویسنده : mamanbaba
1,316 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممم و ببخشیدددددددددد

 

 

 

31 شهریور تولدت بود نفس مامان با اینکه تصمیم نداشتم واست جشن بگیرم اما شد یه جشن تولد کوچولو و بامزه 

ولی مامانی شرمنده که اینقدر دیر آپ شدم  عکسات و نذاشتم

راستش واسمون یه مشکل بزرگی اتفاق افتاده 

همون شب تولدت دایی آرش مامان با موتور تصادف میکنه و الان یک هفته ی که تو کماست داییم این ماه عروسیش بود حالا که دارم این مطلب و برات مینویسم بغض همه گلوم و اذیت میکنه آخه داییم فقط26 سالشه 

از همه دوستان خوبم میخوام واسه داییم دعا کنن تر خدا براش دعا کنید 

نمیدونی چه ساعتها و روزای بدی سپری میکنیم 

از خدا میخوام به داییم کمک کنه

مامانی جون بازم ببخشید اینم یه چندتا عکس از شب تولدت که پدرم درومد تا نشوندمت  عکس انداختم ازت

ماشالا بهت که این روزها خیلی شیطنت میکنی خیلی خیلی.......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم عکس با فاطمه و هرا دختر داییام

پسندها (3)

نظرات (26)

❤دو نیمه قلبم❤
8 مهر 92 23:24
تولد گل پسرتون مبارک تو پستم هم تولدش رو تبریک گفته بودم ایشالله حال داییتون هم خوب میشه
مامان علی خوشتیپ
9 مهر 92 7:59
سلام گلم اول از همه تولد شایان جونمو تبریک میگم.انشاالله جشن دومادیشو ببینی و دوم اینکه از صمیم قلبم برای داییتون دعا میکنم که سلامتیشو بدست بیاره و با شادی توی جشن عروسیش شرکت کنید...توکلتون به خدا باشه ...خیلی ناراحت شدم.بی خبر نذارمون
متین مامی ایلیا
9 مهر 92 10:42
تولدت مبارک عزیزه دلم دوست جونم خیلی نارات شدم ایشالا داییت زود خوب میشه و میای و برامون مینویسی، خدا انشاالله به جونیش رحم کنه
محیا مامان دینا
9 مهر 92 10:48
خیلی ناراحت کننده است من خیلی دعا میکنم.برای شفای داییت صلوات میفرستم.
مریم--------❤
9 مهر 92 13:35
تولد شایان کوچولو مبارک امیدوارم حال دایی هم خوب بشه
مامانی محمد طاها
9 مهر 92 19:51
سلام خدایا خودت نظری کن تا مذیضمون زودتر خوب بشن الهی آمین
مامانی محمد طاها
9 مهر 92 19:52
تولدت مبارک گل پسر
مامان آرسام
10 مهر 92 14:41
تولدت مبارک عزیزم ایشالا هرچه زودتر حالشون خوب بشه.
عمه حدیث خوشگله
10 مهر 92 18:56
خیلی دلم لرزید، ان شاالله هر چه سریعتر بهبود پیدا کنند، من براشون دعا میکنم. تولد شایان جونی هم مبارک ، ان شاالله که 120 ساله شی و همیشه تو زندگی موفق و سعادتمند
مامان آرینا موفرفری
13 مهر 92 16:21
تولد گل پسرمون مبارک
مامان آرینا موفرفری
13 مهر 92 16:23
عزیزم خیلی ناراحت شدم ایشااله که خیلی زود حالش خوب می شه.
نسیم مامان آرتین
16 مهر 92 14:34
تربچه خاله روزت مبارک
مامان آرسام
21 مهر 92 19:50
سلام دوستم.حال داییتون بهتر شد
مامان حمید کوچولو
23 مهر 92 20:43
تولد شایان جون مبارک باشه هر چند که دیر شده. ایشالا داییتون دوباره سلامتیشو بدست بیاره وماخوشحالی شماروببینیم
بابای حامی
2 آبان 92 22:54
لبخند بزن و بگذار همه بدانندکه امروز بسیار قوی تر از دیروزت هستی……
fariba
18 آبان 92 1:54
یا من اسمه دوا و ذکره شفا.... امیدوارم با خبر سلامتی داییتون برگردید
مامان پارسا و پوریا
18 آبان 92 20:13
انشااله که دائی حالش خوب شده.
مامان پارسا و پوریا
18 آبان 92 20:18
پچ پچانه
هیراد و عمه لیلاش
24 آبان 92 23:24
شایان جونم با یه عالمه تاخیر تولدت مبارک عزیزم همش سه روز از هیراد جون کوچولوتر هستی عزیز دلم انشالله حال دایی آرش هم خوب شده باشه حتما از وضعیتش بنویس
مامان پارسا
11 آذر 92 17:11
تولد گل پسرت مبارک باشه ایشالله همیشه به جشن و شادی باشه و داییتون هم زودتر خوب بشن تا با خوشحالی عروسی رو برگذار کنید
مامان پارسا و پوریا
30 آذر 92 15:48
کجائی عزیزم؟ نگرانتیم.دائیت چطوره؟
متین من
1 دی 92 19:20
تولدت مبارک امیدوارم حال دایی تون زود زود خوب بشه خبر سلامتیش توی وبت بخونیم
مامان پارسا و پوریا
6 دی 92 14:13
بازم که نیستی دوست جونی
مامان کوثری
30 بهمن 92 6:19
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مامان مهسا و معین
5 اسفند 92 2:12
تولد ت مبارک پسر گلم ایشاله 120ساله بشی ایشاله دایی جون هم بزودی حالش خوب میشه
مامان مهسا و معین
2 فروردین 93 10:30
زلال ترین شبنــم شــادی را همیشه بر لبانت آرزو دارم نه برای امروزت بلکه برای فردای هر روزت عیدت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد